dilluns, 14 de desembre del 2009

Quan et quedes en blanc.


Ja fa ben bé una setmana i mitja que vam fer un debat a classe de comunicació oral, escrita i digital, on jo era una de les ponents i tot i portar un guió, em vaig quedar en blanc. Per mi varen ser infinits minuts tot i que en realitat varen ser segons, però ho vaig passar tant malament que... bé, em vaig quedar molt i molt trista. La veritat és que ara m'ha agafat una mica més de por a l'hora de parlar en públic, potser si és un tema lliure i meu no tant, però quan es tracta d'un tema concret, doncs sí!! Suposo que la clau és tenir-ho molt i molt ben preparat però sobretot confiar en tu mateix i en el teu cervell.

Us posos aquesta imatge per tal de que veieu el que jo vaig veure durant aquells curts però llargs segons en el meu guió.
La cosa no va ser tant greu, però a mi em va tocar molt i em vaig quedar impressionada al veure que durant uns segons els meus ulls i el meu cervell no van poder veure res de res en una fulla de paper on hi havia moltes paraules escrites per mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada